Returnarea produselor
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații: coletele prezintă deteriorări, produsele au fost livrate / facturate greșit; livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris. In conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru rambursarea contravalorii. Costurile de retur sunt suportate de client.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau nu.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Formular de retur
Folosește formularul de mai jos pentru a returna un produs.